|
Strona klanu Polish Warriors Klan w grze Mount & Blade: Warband
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raffaello
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:07, 29 Maj 2010 Temat postu: Neverwinter Nights I,II |
|
|
Neverwinter Nights
Wprowadzenie do fabuły
Historia rozpoczyna się mieście Neverwinter położonym na Północy Wybrzeża Mieczy, uchodzącym za wspaniałe, niezwykle okazałe i tętniące życiem centrum okolicznej cywilizacji, stanowiące jej enklawę pośród dzikiej przyrody i niezamieszkanych części Faerunu i nazywane z tego względu Klejnotem Północy. Jednak Klejnot Północy przeżywa bardzo poważny kryzys. Nieznana choroba dziesiątkuje mieszkańców i nikt nie zna jej przyczyny, nie posiada na nią lekarstwa, ani nie zna sposobu jej rozprzestrzeniania się, ponieważ kwarantanna nie daje żadnych efektów; chorują ludzie odizolowani jak i przebywający z chorymi. Zaraza zostaje nazwana Wyjącą Śmiercią. Władcy Neverwinter, w tym piękna i słynąca z oddania naturze i swojej wierze w boga sprawiedliwości Tyra, Paladyn Lady Aribeth de Tylmarande wyznaczają nagrodę i ogłaszają poszukiwania bohatera, który wraz z lokalną strażą miejską odnajdzie przyczyny tragedii nawiedzającej miasto. Na wezwanie odpowiada tłum śmiałków pragnących złota, chwały, ale również działający bezinteresownie. Jeden z poszukiwaczy przygód wyróżniający się zdolnościami podczas treningu przygotowawczego w akademii Neverwinter otrzymuje specjalne zadanie od Lady Aribeth de Tylmarande, które jak się wkrótce okazuje staje się jedyną szansą ocalenia Neverwinter i rozwiązania mrocznej tajemnicy dotyczącej Wyjącej Śmierci. Jednak wraz z kolejnymi próbami rozwiązania problemu staje się widoczne, że obejmuje on swoim zasięgiem znacznie większy obszar niż Klejnot Północy i nie dotyczy tylko samej choroby.
Dodatek I
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do gry cRPG Neverwinter Nights. Według producenta kampania dla pojedynczego gracza zapewnia on ponad 20 godzin rozgrywki. Dodano 5 nowych klas prestiżowych, 12 nowych rodzajów stworzeń i 3 zestawy segmentów.
Dodatek II
Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do Neverwinter Nights, gry cRPG wydanej w 2002 roku. Do przejścia są 3 epizody zajmujące 30 - 50 godzin, do tego nieco rozszerzono edytor map, postaci i przedmiotów.
Neverwinter Nights II
[img]http://img139.imageshack.us/f/nwn2kingofshadows21280x960qo1.jpg/[/img]
Neverwinter Nights 2 (NWN2) jest sequelem Neverwinter Nights. Gra oparta jest na regułach Dungeons & Dragons w wersji 3,5. Wydawcą jest Atari, a na terenie Polski CD Projekt. Producentem jest Obsidian Entertainment. Premiera gry w Polsce miała miejsce 8 grudnia 2006 roku.
W stosunku do pierwszej części gry, Neverwinter Nights 2 posiada wiele innowacji, m.in. możliwość dołączenia do drużyny mających własne zdanie i prowadzących między sobą konwersacje bohaterów niezależnych (podobnie jak miało to miejsce w sadze Baldur's Gate), którymi gracz może bezpośrednio sterować (w pierwszej części gry można było przyłączyć jednego najemnika). Wprowadzony został system podras, zwiększona została ilość klas prestiżowych, dodano nowe czary, atuty itp. Twórcy oceniają, że główna kampania zajmuje od 40 do 60 godzin gry. Rozbudowany został również edytor modułów, za pomocą którego gracze mogą tworzyć własne scenariusze i przygody.
W Polsce wydane zostały dwie wersje Edycji Kolekcjonerskiej (Chaotic Evil i Lawful Good) oraz dwie zwykłe (czarna i biała).
Neverwinter Nights II dodatki
Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy (ang. Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer) jest oficjalnym rozszerzeniem do gry Neverwinter Nights 2.
Gra jest oparta na regułach Dungeons & Dragons w wersji 3,5. Wydawcą jest Atari, a na terenie Polski CD Projekt. Producentem jest Obsidian Entertainment.
Maska Zdrajcy wzbogaca podstawowe oraz poprawia oryginalną grę. M. in. usprawnia znacznie interakcję z towarzyszami, dodając możliwość sprawdzenia naszego wpływu na nich, a także wynikającej z tego ich lojalności bądź nienawiści względem nas. Dodanych zostało sześć nowych podras, doszło pięć nowych klas prestiżowych, dwie nowe "normalne" klasy, poziomy epickie (21-30), epickie czary, atuty, ulepszono system rzemiosła, zestaw narzędzi oraz jeszcze kilka innych rzeczy. Twórcy oceniają czas potrzebny na ukończenie nowej kampanii na ok. 20 godzin.
Drugi oficjalny dodatek do Neverwinter Nights 2 to Gniew Zehira, który oferuje ok. 20 godzin dodatkowej rozgrywki. W dodatku pojawiły się pewne zmiany w mechanice rozgrywki oraz dodatkowe czary, rasy i klasy postaci. Zmieniony został także system prowadzenia konwersacji, w którym większą rolę odgrywają postacie należące do drużyny i ich umiejętności.
Powstał też pierwszy moduł premiowy Wrota Zachodu stworzony przez ekipę Ossian Studios. Moduł ten oferuje ok. 15 godzin dodatkowej rozgrywki. Do drużyny gracza może się przyłączyć trzech nowych towarzyszy. Opowieść pozwala zwiedzić wiele niezbadanych wcześniej terenów, w tym mroki podziemnych kanałów. Wprowadzono również nowe rodzaje potworów.
Należy pamiętać że w przeciwieństwie do oficjalnych dodatków (expantion packs), moduły premiowe (adventure packs) nie są tworzone przez autorów gry lecz przez zewnętrznych developerów. Nie wnoszą żadnych zmian w samym silniku gry, a jedynie dodają nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Tak więc gracze zainteresowani tylko rozgrywką multiplayer nie muszą kupować modułów premiowych aby się cieszyć pełną funkcjonalnością gry w sieci.
screen z nwn 1
Screen z nwn2
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PLMarcinPL
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/10 Skąd: się dzieci n30 robią
|
Wysłany: Sob 10:24, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
grafika trochę dlamnie jest słaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciokoki
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 9:42, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
pamietam jak pare lat temu zagrywalem sie w 1 i potem tez w 2 na serverach rpg i H&S :] jedna z lepszych gier jakie wspominam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PLMarcinPL
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/10 Skąd: się dzieci n30 robią
|
Wysłany: Nie 12:47, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
he
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Visc
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 18:47, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Z tych klimatów to Baldur jest lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rastablasta
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z odmiennych stanów świadomości
|
Wysłany: Wto 20:35, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nigdy nie grałem, ale z opowieści widać że sprawa z Mistrzem Gry to prawdziwe RPG a nie Warcraftowy "grind"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eonidas
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Okolice Poznania
|
Wysłany: Śro 7:18, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedys nawet zaczalem w to grac ale cos nie zaiskrzylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|